søndag den 29. april 2012

Give Away - Sommerfuglebillede

Så blev det tid til en Give Away - Dette Sommerfugle maleri der måler 65*65 cm - værdi 450,-. Sommerfuglen er tegnet i frihånd i Acrylmaling.


Det eneste du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar til indlægget så er du med :)

Oven i det vil jeg blive rigtig glad, hvis folk tilføjede mig på bloglovin eller deres bloglister - dette er dog ikke et krav for at være med i konkurrencen, da alle skal have en chance for at vinde :)

Konkurrencen slutter fredag d. 4 maj

130 kommentarer:

  1. Her vil jeg rigtig gerne være med :-) Blog-roll er du allerede på :-)

    SvarSlet
  2. fantastisk smukt billede... perfekt på min lille datters værelse :-)

    SvarSlet
  3. det må også meget gerne flytte ind her :)

    SvarSlet
  4. Denne gang er jeg nødt til at deltage! Det billede passer perfekt ind i min stue :-)

    SvarSlet
  5. Det er sådan et skønt billed!
    Vil rigtig gerne være med (:

    SvarSlet
  6. Super fint billede ;)

    Mvh PernilleVB

    SvarSlet
  7. Jeg er SÅ meget på! Du skulle være tilføjet! I så fald bliver du det! Det her billede er ALT for fedt! Som alt andet du laver! :)

    SvarSlet
  8. Jeg er så meget med - jeg har længe savlet over dine billeder!
    (og jeg er allerede fastlæser og med på face også)

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er det fint. Jeg krydser fingrer!
    /Marie

    SvarSlet
  10. Ihhh - her vil jeg også gerne være med:))) Såå flot..

    SvarSlet
  11. Ej - det flot! :) Vil gerne være med, og du er på min blogliste, elsker din blog og påfund! :)

    SvarSlet
  12. Vildt hvor er det fedt!!!!!!
    Har også en give away på min blog, tjek det endelig ud!

    SvarSlet
  13. Jeg bliver simpelthen nødt til at deltage .. det er så fedt :)
    Tanjahansen2@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Nice... Det ville passe perfekt ind i mit soveværelse :-)

    SvarSlet
  15. Super flot billede - er da med :-) Hilsen Pernille i

    SvarSlet
  16. Mega fedt billede, det ville pynte så flot på min datters nye værelse, i vores ny købte hus :-)

    SvarSlet
  17. Det er så flot et maleri, håber det ender her giver lidt farve til de hvide vægge :)

    SvarSlet
  18. Super flot billede. jeg vil også gerne være med :)
    Praesius15@gmail.com

    SvarSlet
  19. Det er simpelthen SÅ flot! :)
    /Julie

    SvarSlet
  20. Jeg bliver da NØDT til at være med!
    - den er simpelthen så flot!

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Den skal da bo hos mig i min nye stue
    :0)

    SvarSlet
  22. Nøj, den vil jeg sindssygt gerne vinde. Den vil pynte på i mit ellers afskyelige køkken!

    SvarSlet
  23. Elsker dette billed :)
    Det er super fantastisk & såå unikt ...
    Smuk sommerfugl & fede farver .. Haps ..
    Må eje det :p

    Mette Nielsen (mette88@yahoo.dk) ..

    SvarSlet
  24. Vil give min højre arm for at få lov til at vinde det fantastiske billede :) Er såååå vild med det :)

    Louise riisberg :)

    SvarSlet
  25. Normalt er jeg ikke så meget til malerier, men det her synes jeg godt nok er smukt! Så fyldt med liv! Jeg bliver helt glad af at se på det. SÅ flot! :)

    Mvh Betina
    betinalerche(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  26. Eeeej det er så vildt fantatisk flot... Mig, mig, mig mig..

    Samantharoorda@hotmail.com

    SvarSlet
  27. IM IN!!!
    pomfritzen@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Det ville bare se super godt ud i min stue :-) Syntes du laver nogle fede ting :-D

    SvarSlet
  29. Flot billede passer lige over min sofa :)

    SvarSlet
  30. Flot billede. Har du selv lavet det

    SvarSlet
  31. Wauw vil håbe at det bliver mit :)

    SvarSlet
  32. Ejjjjjjjj hvor er det flot vil sååååå gerne vinde det.. Jeg krydser fingre

    SvarSlet
  33. Hvor er den bare flot, sikke en kreativ ide du der har fået, vil rigtig gerne være med

    SvarSlet
  34. mette_christine_jensen@hotmail.com29. april 2012 kl. 20.29

    Fantastisk smukt billede! Ville elske at hænge det over min sofa :)

    SvarSlet
  35. Wauw det er bare så flot.. det ville pynte så meget i min nyreoveret stue:)

    Louise2504@live.dk

    SvarSlet
  36. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  37. Sikke et fedt billede!
    - vil gerne deltage ;)

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne være med, du er allerede på min blogroll og så snart jeg er på fra en computer så skal jeg nok tilmelde mig på bloglovin' også :)

    SvarSlet
  39. Åh hvor er den fin! Og du skal da på blogrollen, hvis ikke du allerede er der :)

    God søndag

    SvarSlet
  40. Jeg vil også gerne være med. Elsker alle dine ting !! fantastisk billede kan ikke forstå hvordan du har kunne male det i frihånd...

    SvarSlet
  41. super Charmerende blog du har :)

    SvarSlet
  42. Virkelig flot billede - det vil klæde de hvide vægge i vores nye hus. Bloggen er allerede tilføjet både på min blogliste og favoritliste - den er fantastisk!

    SvarSlet
  43. Sikke et skønt tøsebillede, det vil jeg gerne vinde, jeg har været fast læser af din blog i noget tid, elsker at følge med herinde og blive inspireret.

    SvarSlet
  44. Så skidt da ;) Hvis ikke jeg får lidt Bianca med mig, når vi flytter, så bliver der jo helt tomt :D

    SvarSlet
  45. Skønt billede! Det ville virkeligt pynte herhjemme :)

    SvarSlet
  46. Super smukt maleri - det ville passe perfekt ind i vores stue! :)

    charlotte.bang@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Ej det er så flot det billed, har haft lyst til at lave et magen til men tror det bliver svært så nu håber jeg bare jeg har heldet med mig. Hilsen en spændt læser af din blog (Tinamaria)

    SvarSlet
  48. Eeeeelsker dine Give Aways!!
    Prøver lykken endnu engang :)

    SvarSlet
  49. Smukt billede :) Det vil pynte herhjemme!

    PS. Du er allerede på min bloglovin ;)

    SvarSlet
  50. Hold op hvor er det flot! Far allerede tilføjet dig på bloglovin :)

    SvarSlet
  51. Jeg melder mig ind i kampen, for jeg er lige i sommerfugle humør for tiden... og den der ville jeg elsker at tilføje til samlingen...

    SvarSlet
  52. Super fint billed ! Har længe kigget efter hvem der er kunsteren bag det - så det første gang i de unge mødre, men har så faktisk i dag fundet ud af at du er gode venner med hende fra programmet der har det hængende ;o) Så hvor heldig må man lige være at jeg har fundet "ophavskvinden" til det super fine maleri :o)

    Mvh.
    Birgitte Søndergaard

    P.S.: Du blev tilføljet på min Bloglovin liste som én af de allerførste, eftersom du har en skøn blog med masser af inspiration :o)

    SvarSlet
  53. Wow, det er virkelig flot! :o)
    Jeg vil da helt sikkert gerne deltage.
    Mvh Lene (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  54. Den konkurrence vil jeg gerne være med i - og jeg følger dig på Bloglovin :)

    SvarSlet
  55. Det er virkelig skønt, med dejlige farver - jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  56. Hold da op hvor er det bare super flot! :O Gid man kunne lavet det selv, men håber da jeg vinder, det ville helt sikkert pynte hjemme på min væg ;) ELSKER SOMMERFUGLE!!
    -Jeg følger din blog dagligt, elsker at bliver inspireret af dig ;)
    Mvh. Ann (ann-s12@hotmail.com)

    SvarSlet
  57. Det er så flot! Håber jeg er den heldige :-) Jegelskerduchess@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Det er simpelthen bare SÅ flot det billede - jeg ville elske at vinde :)

    Knus Pia

    SvarSlet
  59. Du er virkelig dygtig. Det billede måtte gerne hænge over mit spisebord :)

    SvarSlet
  60. Super flot billede. Jeg ved lige hvor den skal hænge herhjemme :)
    - Marie (maridium@gmail.com)

    SvarSlet
  61. Hvor er det fint og gode farver - det er noget vi mangler mere af herhjemme! :)

    SvarSlet
  62. Jag är med :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  63. sikke et fint billede!
    Det vil jeg gerne vinde (:

    SvarSlet
  64. Super skønt billede - jeg er gerne med :)

    SvarSlet
  65. Wow, det er SÅ flot. Det vil jeg elske at vinde :-)
    Vh Eline

    SvarSlet
  66. Jeg vil meget gerne være med her... Det ville være et skønt og glad billede at få op på væggene ;0)

    SvarSlet
  67. Ville pynte fint til inspiration på mit kontor!

    SvarSlet
  68. Hold da op et smukt billede.
    Vil rigtig gerne deltage.

    Hvornår slutter give awayen?

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  69. Jeg vil også gerne deltage :)

    line_1989@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Hvor er det smukt! Min datter ville elske at have det i sit værelse. Men jeg ville nok blive misundelig og enten hænge ud derinde konstant, eller selv snuppe det. ;)

    Jeg har været fast læser i et stykke tid nu. Og er rigtig glad for det.

    SvarSlet
  71. NØJ, hvor er det flot! Jeg er også med :-) Det ville pryde min stue.

    SvarSlet
  72. MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG ... JEG vil vinde det her!! :D :D

    - Lisbeth Olesen, tulle9o@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Super flot billede! Jeg deltager! :D
    julie@akts.dk

    SvarSlet
  74. Det er et virkelig fint billede. Det ville jeg gerne have hængende i mit hjem :)

    SvarSlet
  75. Fedt billede - ville passe perfekt på datterens værelse. Følger selvfølgelig allerede på Bloglovin'. Krydser alt :)

    SvarSlet
  76. oh - pick me! Det billedet bliver man da bare glad i låget af!
    Du er super dygtig!

    SvarSlet
  77. SUPER flot billede... det vil jeg heeeelt vildt gerne vinde:-)

    SvarSlet
  78. Jeg vil meget gerne være med. Min blog roll er du allerede på! ;)
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  79. Jeg har lige fået malet hele min stue hvid, dette billede ville være perfekt i min nye stue.
    anettepedersen25@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Synes godt nok også det er nogle fede farver der er i.

    SvarSlet
  81. Hvor er det smukt:-)Ville blive lykkelig over vinde det:-)
    Følger dig via Bloglovin:-)

    Kh.Marianne

    SvarSlet
  82. Vil passe perfekt på en af vores tomme vægge.. :)

    SvarSlet
  83. Wow hvor er det fedt, det vil jeg super gerne vinde

    Mvh. Mette (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  84. så fedt - det passer perfekt til det flotte maleri du allerede har malet til mig!!!! -Louisa Grøn Jensen!!

    SvarSlet
  85. Ååååh, hvor er det maleri bare alt for fedt. Det vil jeg da bare så gerne vinde! :")

    SvarSlet
  86. Hvor er det flot :)
    - malene_ruskjaer(a)hotmail.com

    SvarSlet
  87. Ihh hvor er det fint!
    Jeg er helt klart med :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  88. Super flot billede..

    Jeg vil også rigtig gerne være med :-)

    Sascha

    SvarSlet
  89. Wow et flot billede skønne farver. Jeg skulle nok kunne finde en plads i mit hjem hvis jeg bliver den heldige vinder. Jeg fandt din blog for kort tid siden og den blev hurtig tilføjet min blogliste. DIY lampe er kommet på min ønskeliste over ting jeg gerne vil lave en dag.

    SvarSlet
  90. Uhhhhh det vil jeg gerne vinde. Elsker dine ting..
    Kh Maria
    Mariaogmads@gmail.com

    SvarSlet
  91. Det vil jeg gerne vinde.... Har prøvet flere gange at deltage over iphone, men kan simpelthen ikke få det virke.
    mmj_1989@hotmail.com - Mette Marianna

    SvarSlet
  92. Kanon flot billed!! Det er jo helt vildt :D

    Kraam Louise

    SvarSlet
  93. Har længe tænkt på, at det billede er super flot - så det kunne da være helt vildt lækkert at vinde :-D

    Steffienggaard@yahoo.dk

    SvarSlet
  94. Wauw et smukt billede!! Det ville pynte herhjemme :)

    SvarSlet
  95. Elsker simpelthen de billeder du laver, så ved at det ville pynte BIG TIME på min væg her i København :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er dit link også delt på min facebook væg :D

      Slet
  96. Såååå flot!
    har lige lavet den lampe, som Mille også har på sin væg, og hvor er jeg bare stolt af den! Du har givet mig mange tips, sengegavlen har jeg også lavet, så Tusind tak for de gode råd!
    og ville vlre lykkelig af og eje det billed!
    josephine Andersen -josephinephilandersen@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Wow, hvor er det lækkert- har været fast læser længe af din lækre og stilsikre blog. Jeg vil meget gerne vinde dette billede. knus Heidi

    SvarSlet
  98. WOW! det godt nok flot! Det så et biled man kun kan blive i godt humør af at kigge på.

    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  99. Du laver så mange flotte ting :)
    Du er nødt til også at lave en give away (til mig) på dine stjerne-spray billeder ;)

    Kenka/Karina

    SvarSlet
  100. Det er jeg nødt til at være med på ;) super flot billede.
    Mvh Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Åhhh jeg har drømt om et af dine smukke malerier, siden jeg så dem første gang. Så jeg vil elske at vinde, og det passer jo r'et godt med mit brugernavn ;)

    Du kommer på bloglisten så snart jeg kommer til min computer!

    SvarSlet
  102. Det vil pynte fint på min væg - og en fin blog du har som jeg først nu har opdaget .)

    SvarSlet
  103. Hold nu K... det er jo sindsygt flot! Ved siden af mine sommerfugle wallstickers ville det billede jo passer perfekt ind!

    SvarSlet
  104. Super konkurrence :)
    - Sofie
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  105. vil da vildt gerne vinde det billede - ellers er jeg nok nød til at bestille et... hvor store kan du lave dem og hvad er priserne ???

    SvarSlet
  106. Tjek tjek tjek, den er jeg helt med på - har ledt længe efter noget i den stil :) så nu krydser jeg bare fingre!

    SvarSlet
  107. Hold da op det er flot.. Rigtig fedt med sommerfuglen, ligner stensil. Bare det var mig som kunne lave sådan noget i fri hånd.

    SvarSlet
  108. Fantastisk tavla! Du är så duktig!

    SvarSlet
  109. Du er tilføjet bloglovin! Nu krydser jeg bare fingre for at jeg kan være heldig og vinde det fantastiske billede!

    SvarSlet
  110. Det er så fint et maleri at jeg bliver nød til at være med i konkurrencen :)

    Kjaerulff87@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Meget fint! Vil jeg gerne vinde :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  112. Den er godt nok et fantastisk smukt billede. Jeg går meget op i, at den kunst vi har hængende på væggene er personlig, og den må man da sige, at dette er.
    Jeg følger dig trofast på Bloglovin', og ville da elske at vinde - og i morgen er faktisk min fødselsdag ;)

    Mvh. Camilla (c-kruse@ofir.dk)

    SvarSlet
  113. Åh det billed fortæller mig, at det skal hjem og danne retningslinierne i vores nye stue. Jeg elsker det billed!

    Lene

    SvarSlet
  114. Ihhh hvor er det en super hyggelig blog du har, og hold da op hvor du bor lækkert :-) Jeg vil meget gerne deltage i din total flotte give away :-)

    Ha en rigtig dejlig dag.
    kh Trine

    SvarSlet
  115. Nøj hvor er det billede lækkert :-) vil simpelthen ønske jeg selv kunne være bare LIDT kreativ.

    mvh
    tp@koncertfabrikken.dk

    SvarSlet
  116. FLOT <3

    Jeanett_andersen88@hotmail.com

    SvarSlet
  117. super flot billede dejlige farver, håber at jeg vinder, ved lige hvor det skal hænge.
    mvh Linda
    zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
  118. Hej ;)
    Dette er den mest kreAtive, smUkke, læKre side jeg længe har været på her på det store net.
    Endelig noget med autentiske værker - Lækkert!
    Hilsen Mette Milan ( Mettemilan@hotmail.com)

    SvarSlet
  119. er vild med det billede..
    gør begge dele allerede :-)

    -Katja

    katjasobczak79@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Som alt du laver er det bare super flot! :) er da nødt til at være med i konkurrencen ;)

    gry-le@live.dk

    oliversmor.blogspot.com

    SvarSlet
  121. Må da lige hoppe med her!! :)

    Hilsen Sofie

    SvarSlet
  122. Løber ind i slutspurten, og krydser fingre! :)

    SvarSlet
  123. Æv lige for sent, mit net har drillet så jeg kunne desværre ikke være med - ØV... Ville ellers være en super gave at få på min fødselsdag idag:) super flot give away :)

    God weekend ønskes du herfra...

    SvarSlet
  124. Det er den mest fantastiske blog jeg længe har set! Du er virkelig inspirerende. Sikke en fed stil du har og sikke et fedt billede!! :-)
    Læser nærmest dagligt denne blog og får inspiration og mod på selv at gå igang med masser af de ting du har lavet.
    Glæder mig til at se meget mere fra dig.

    - Lotte Bendix

    SvarSlet