torsdag den 3. maj 2012

Pimp en tanktop

I går så jeg den nye musikvideo med Medina - hvori hun havde denne trøje på, og tænkte, jeg kunne egntlig godt bruge en tanktop med en stjerne på - Men det er ikke sådan lige til at opdrive.





















Så nu har jeg lavet min egen

Du skal bruge:

Tanktop/trøje
Nitter




































Du klipper en skabelon i papir - som du hæfter fats på trøjen med nåle - hvorefter du kan sætte nitterne fast.
Så er nitterne kommet på - og en helt ny ´one of a kind´ tanktop, til 80,- :)



































Og trøjen på - er sikker på jeg nok skal blive rigtig glad for den.


15 kommentarer:

  1. Hvor er den fed :) Hvor er nitterne købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. De nitter jeg har brugt, er disse:

      http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4020-Tekstildekoration/402025-Ovrig-tekstildekoration/1/900510-Nitter-diam-65-mm-prik-20stk

      Men man kan få mange forskellige i panduro :)

      /Bianca

      Slet
  2. Hvor ser det bare godt ud Bianca :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den dog fed.
    Hvor er toppen og nitterne købt?

    Hvor får man da lov til at prøve selv, når man ser hvor 'nemt' det er.
    Tak for DIY! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Toppen er "bare" fra H&M, der basic model til 50,- :)

      Og nitterne er fra Panduro:
      http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4020-Tekstildekoration/402025-Ovrig-tekstildekoration/1/900510-Nitter-diam-65-mm-prik-20stk

      Men de har mange forskellige fine slags :)

      Slet
  4. Hvor er det da bare en simpel og fuldstændig fed ide! :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fed! Det er sådan en su kommer til at bruge meget hele sommeren :o)

    SvarSlet
  6. Lækker trøje, bliver helt sikkert overvejet om sådan en skal laves ;)
    Halskæden er virkelig fin, må jeg spørge hvor den er købt?
    - Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Halskæden er fra pieces og hedder ella
      Vh Tine

      Slet
    2. Tak :)
      - Marie

      Slet
  7. kan du godt svare min mail!!

    vh Dagny

    SvarSlet
  8. Har du trukket en vinder af din give away? :)

    God weekend!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Det er da bare skidesmart :-D og samtidigt super nemt! Godt tip.

    Rikke @ www.damernes.com

    SvarSlet
  10. Genialt!!! Det vil jeg da helt sikkert prøve!!! :-)

    SvarSlet